maanantai 7. huhtikuuta 2014

Berliini, Saksa.

Kuukauden Aasian reissun jälkeen ajattelin sulkea koko blogin.
Halusin keskittyä hetken itseeni.
Mua ahdisti ajatus siitä, että about 5 000 lukijaa olis lukenut mun jokapäiväsiä päivityksiä tyhjästä.

Oli aika alottaa uusivuosi 2014 Suomessa ihan uudella tyylillä ja se vei mun ajan kokonaan.
Asuin vielä reilu kuukauden asunnossa, jossa mua ahdisti.
Joka kerta, kun astuin ovesta sisään ni mun hengitys pysähty.
Odottelin joka sekunti sitä hetkeä, että pääsisin pois sieltä.
Se vei mun kaiken energian ja ajan. Se repi ja kulutti mua ihan suunnattomasti.

Se päivä, kun sain oman asunnon ni mä huusin!
Kiljuin bussissa, kun viimeistä päivää takertuen mun ystävän kaulaan kiinni.
Itkin onnesta.
Mun oma elämä oli tulossa takasin!
Vihdoin!

Nyt oon asunut viikon opiskelija asunnoissa Kevarissa.
Järjettömän äänekäs ja pähee paikka.
Just semmonen paikka, missä en ikinä ennen kuvitellut edes asuvani.
Voin kertoa, että ton 7kuukautisen tuskan jälkeen tää on tuntunut palatsilta.
Mua ei enää vahdattu, dissattu, loukattu ja satutettu.
Mulla on koti, rauha, oma elämä ja oon onnellinen.
Vihdoin!
Nyt mä vaan chillaan, nautin ja oon ihmisten kanssa, jotka saa mut nauramaan!

Matkojen puolesta ehdin tässä välissä käydä opintomatkalla Berliinissä ITB-messuilla.
Meijän ihana tyttöluokka järjesti parille muulle ryhmälle, itsemme lisäksi, reissun Saksaan.
Vajaa viikko Berliinissä hostellimajoituksella kierrellen yleisimmät nähtävyydet ja nauttien kevätauringosta ja ITB-matkamessuista.

Pikkasen messutunnelmia ja kaunis Janika.
 Vähän liiankin hyvin vartioitu hylätty huvipuisto...(spreepark)
 Holokaust.
 TV-torni...
 Rittersportin myymälä ja itsetehdyt suklaat...(Suosittelen! 19e 2 suklaalevyä omilla täytteillä ja infopläjäys)
 Berliinin muuri...
 Brandenburgin portti ja kauniit tytöt...
 Koko jengi kasassa!
 Kysymyksiä Berliinistä voi postailla tänne! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti